01. Toby Tobias - In Your Eyes (Tensnake Remix)
02. Chromeo - Night By Night (U-Tern's Aeroplane Blend)
03. Bag Raiders - Shooting Stars (Shazam Dub Mix)
04. Mark Ronson & The Business INTL - Bang Bang Bang ( U-Tern's Disco Dub)
05. Gorillaz - Stylo (Alex Metric Remix)
06. Rampage & Nader - Get Up
07. Mr. Oizo - Cut Dick
08. Swick - Grow Up (Cassian Remix)
09. Dragonette - I Get Around (Midnight Juggernauts Remix)
10. Miami Horror - Sometimes (Shazam Remix)
11. Daft Punk - Digital Love
12. The Swiss - Bubble Bath
13. Vega - All Too Vivid (Kill The Noise Remix)
14. Ghosts Of Venice - Her (Bit Funk Remix)
15. Sean Biddle - Times Get Tough (Matt Soda Remix)
16. Cassian - Friday Night
17. Treasure Fingers - It's Love
18. Empire Of The Sun - We Are The People (Shazam Remix)
19. Futurecop! - Dreams (Silicone Project Remix)
20. Cut Copy - Hearts On Fire (Calvin Harris Remix)
Puik werk meneer de disc jockey!
Vooral een prima 5de track keuze.
Genoeg rond gestrooi met complimenten:
Heeft iemand zin om mee te gaan naar de tentoonstelling Gekleurd Verleden? Ik ben persoonlijk niet zo een oorlogs-museum fan (miss liggen de iets te talrijke bezoeken aan het Flanders Fields museum aan de basis daarvan), maar Gekleurd Verleden lijkt me wel nog de moeite waard!
Iemand zin om vrijdag namiddag of een andere keer te gaan? Laat iets weten... of ook niet...
Heeft iemand zin om mee te gaan naar de tentoonstelling Gekleurd Verleden? Ik ben persoonlijk niet zo een oorlogs-museum fan (miss liggen de iets te talrijke bezoeken aan het Flanders Fields museum aan de basis daarvan), maar Gekleurd Verleden lijkt me wel nog de moeite waard!
Iemand zin om vrijdag namiddag of een andere keer te gaan? Laat iets weten... of ook niet...
Ik wil wel gaan, maar niet meer deze week (tenzij morgen: donderdag), volgende week kan ik normaal wel (niet maandag)
Op 15dec naar de zaalshow van Adriaan Van den Hoof geweest in de Werf. Altijd een beetje afwachten of stand-uppers 1u of langer interessant en grappig kunnen blijven.
Het was weldegelijk een uur interessant en meestal grappig (Heb al harder gelachen, maar kom). maakte veel gebruik van muziek (beste stuk was een topic over trouwfeestdj's) en andere media. De show zat goed ineen en zijn verhaal hing goed aan elkaar.
Puik werk van dj Loveboat!
p.s.: andere opvallende toeschouwer: Ellen Van den Bogaert (die mss wel een andere mening had )
Tijden zijn in GMT + 1 uur Ga naar pagina Vorige1, 2
Pagina 2 van 2
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!