Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Vincent Site Admin
|
Geplaatst: 25-11-2010 19:13:30 Onderwerp: |
|
|
|
Joost en ik hebben samen een mooi filmpje gezien over het speelplein ! Op PSV lieten ze in premiere (Joost heeft mij dan wel gezegd dat het eigenlijk avant-premiere was en das waar). Het "verhaal" vind plaats op het speelplein van lochristi (dat met het veel te coole terrein ) en legt de basisprincipes uit van openspeelpleinaanbod. Ik heb toch wel gelachen en vond het een tof filmpje van ongeveer 20 min. Maar normaal krijgen we deze film opgestuurd en dan kunnen we allemaal eens samen kijken en commentaar geven !
Laatst aangepast door Vincent op 26-11-2010 10:57:34; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
marlies Site Admin
|
Geplaatst: 25-11-2010 21:15:41 Onderwerp: |
|
|
|
Ahja! ze hebben dat vermeldt op stuurbuurkuur
Is dat speelplein Joepla ?
Want die hebben geflyerd op de kleuterschool naast mijn school in Sint-Amands-berg! |
|
Terug naar boven |
|
|
Vincent Site Admin
|
Geplaatst: 25-11-2010 21:47:07 Onderwerp: |
|
|
|
derest weet het ze, en ik eigenlijk niet maar kdenk dat joepla van lochristi is. Tis echt een toffe film ze ! ma hij moest nog wa afgewerkt worden enal dus tis nog even wachten. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joost Site Admin
|
Geplaatst: 25-12-2010 22:11:58 Onderwerp: |
|
|
|
Ellen VdB schreef: |
Annabel schreef: |
A beautiful mind is een aanrader! |
Daar ben ik mee eens!
Ik denk zelfs dat de prof van Wiskunde in hetzelfde schuitje zit als Nash want hij kijkt op sommige momenten zo verbaasd dat je zou geloven dat hij een paar dode familieleden ziet voorbij wandelen... |
Nu ook gezien en ik sluit me er zeker bij aan! Zelfs ontroerd aan het einde van de film |
|
Terug naar boven |
|
|
Joost Site Admin
|
Geplaatst: 25-12-2010 22:22:09 Onderwerp: |
|
|
|
Andere films die ik onlangs gezien heb:
Fight Club: stond al lang op het 'moet ik eens zien'-lijstje en vond hem inderdaad goed. Echt wel zotte film eigenlijk, die ik nog wel een paar keer zal bekijken, want hij is er meer dan interessant genoeg voor, kijken maar.
Ook naar Wall Street gekeken. Vond ik ook een zeer goede film (met Michael Douglas). Gaat over het beurswereldje en de vuile trucjes, die daar gebruikt worden. Ook tof voor niet economisten!
Ook dankzij Joes 'Be Kind Rewind' gezien. Een komedie met Jack Black en hoewel ik komedies nogal met argusogen bekijk, heb ik er echt goed mee gelachen. Best een ontspannende film, met toffe muziek en fijne verwijzingen naar andere films. |
|
Terug naar boven |
|
|
Tim Site Admin
|
Geplaatst: 30-12-2010 16:02:13 Onderwerp: |
|
|
|
Joost schreef: |
Andere films die ik onlangs gezien heb:
Fight Club: stond al lang op het 'moet ik eens zien'-lijstje en vond hem inderdaad goed. Echt wel zotte film eigenlijk, die ik nog wel een paar keer zal bekijken, want hij is er meer dan interessant genoeg voor, kijken maar.
Ook naar Wall Street gekeken. Vond ik ook een zeer goede film (met Michael Douglas). Gaat over het beurswereldje en de vuile trucjes, die daar gebruikt worden. Ook tof voor niet economisten!
Ook dankzij Joes 'Be Kind Rewind' gezien. Een komedie met Jack Black en hoewel ik komedies nogal met argusogen bekijk, heb ik er echt goed mee gelachen. Best een ontspannende film, met toffe muziek en fijne verwijzingen naar andere films. |
over Michel Gondry hoef je nooit kritisch te zijn hoor bekend van ook onder meer eternal sunshine on the spotless mind. bekijk ook zeker eens the science of sleep (bonus: het is met charlotte gainsbourg ) |
|
Terug naar boven |
|
|
Vincent Site Admin
|
Geplaatst: 07-01-2011 12:40:23 Onderwerp: |
|
|
|
Toy story 3 is de max !!!!!!!
Echt supergoe ge moet hem zien echt waar ! Zo mooi en emotioneel en goede verhaallijn en grappige personages. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
|
|
|
|